Proponujemy outsourcing jest to praktyka biznesowa, w ramach której przedsiębiorstwa korzystają z usług zewnętrznych dostawców w celu realizacji procesów biznesowych , które w innym przypadku musiałyby być obsługiwane wewnętrznie.
Projektujemy i realizujemy sieci LAN/WAN oraz zapewniamy ich utrzymanie w działaniu.
Potrafimy zaprojektować i uruchomić system wysokiej dostępności, gdzie kilka serwerów czerpie dane z macierzy. W przypadku awarii jednego serwera pracują inne i system jest ciągle działający.
Uruchamiamy systemy kopii zapasowej z panelem zarządzającym gdzie łatwo się dowiedzieć czy kopie się zrobiły, jak i gdzie.
Atak ransomware polega na zablokowaniu dostępu do systemu komputerowego i/lub danych. Żeby otrzymać dostęp trzeba zapłacić okup.
Zgłaszasz problem w systemie HELP DESK i szybko Twój problem rozwiązujemy, nie musisz się prosić swojego pracownika, który może nie mieć czasu, zająć się problemem.
Zgłoszenie możesz zrobić telefonicznie, jednak dla porządku warto dopisać je później do systemu HELP DESK, bo pokazuje to kiedy problem został zgłoszony, jak szybko zajęliśmy się jego rozwiązaniem
i jak długo trwało usunięcie problemu. Od czego zależy rozwiązanie problemu, bo może trzeba coś wymienić lub skontaktować się z firmą trzecią np. dostawcą Internetu.
- niższe koszty niż zatrudnienie pracownika,
- brak konieczności szkolenia,
- ograniczenie nakładów inwestycyjnych w dane stanowisko pracy,
- oszczędność czasu,
- fachowa obsługa,
- elastyczność,
- obniżenie ryzyka prowadzenia księgowości i rozliczeń skarbowych.
Celem outsourcingu w przedsiębiorstwie jest przede wszystkim obniżenie kosztów stałych, a jednocześnie możliwość zyskania czasu potrzebnego na realizację kluczowych zadań.
Nasi pracownicy mają nawet 29 lat pracy z hardwarem i softwarem, wdrożeniami najnowszych technologii. Zapraszamy do kontaktu.
Ucz się więcej.